♥tersa home♥

اگرکسی را نداشتی که به او فکر کنی به آسمان بیاندیش زیرا درآن کسی هست که به تو میاندیشد...

♥tersa home♥

اگرکسی را نداشتی که به او فکر کنی به آسمان بیاندیش زیرا درآن کسی هست که به تو میاندیشد...

ترسا 16 ساله از ارومیه هستم.ارزوی بهترین هارو براتون دارم.ممنون که به وبلاگ من سر زدین.
این وبلاگ مطالباش هرچی میتونه باشه چون قاطیه.امیدوارم خوشتون بیاد،هرسوالی هم درباره هرچی بپرسین درخدمتم،پاسخ گوی سوالات شما هستم.هرمطلبی هم امر کنید درخدمت شما قرار میدهم(مذهبی،علمی،سیاسی،اجتماعی،تخیلی،قصه،داستان،روابط عاشقانه،مشکلات).روانشناس و مشکل گشای خوبی هستم..خدا پشت و پناهتون ♥♥

بایگانی

~~آرزوی غم انگیز~~

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

آبجی کوچیکه گفت : زودی یه آرزو کن ، زودی یه آرزو کن !!!
آبجی بزرگه چشماشو بست و آرزو کرد …آبجی کوچیکه گفت : چپ یا راست ؟ چپ یا راست ؟آبجی بزرگه گفت : م م م راست …آبجی کوچیکه گفت : درسته ، درسته ، آرزوت برآورده میشه ، هورا … بعد دستشو دراز کرد و از زیر چشم چپ آبجی مژه رو برداشت !آبجی بزرگه گفت : تو که از زیر چشم چپ ورداشتی ؟!؟!آبجی کوچیکه چپ و راست رو مرور کرد و گفت : خوب اشکال نداره … دستشو دراز کرد و یه مژه دیگه از زیر چشم راست آبجی برداشت و گفت : دیدی ؟ آرزوت میخواد برآورده شه ، دیدی ؟ حالا چی آرزو کردی ؟؟؟آبجی بزرگه گفت : آرزو کردم دیگه مژه هام نریزه …بغض عجیبی روی صورت هر سه تاشون نشست ؛ آبجی کوچیکه ، آبجی بزرگه و پرستار بخش شیمی درمانی !

  • tersa imani

نظرات  (۴)

چشام پر اشک شد.خدا به همه بیماران سرطانی و بیماران دیگه شفا بده.الهی آمین
بازمممممممممممممم لااایک عزیزم
وای خیلی ناراحت شدم.اخیییییی
پاسخ:
اره خیلی ناراحت کنندس خدا همه بیمارهای سرطانی و کلیه بیماری ها شفا بده آٱٱآمین
خدایا همه بیماران را شفا بده.آمین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی