♥tersa home♥

اگرکسی را نداشتی که به او فکر کنی به آسمان بیاندیش زیرا درآن کسی هست که به تو میاندیشد...

♥tersa home♥

اگرکسی را نداشتی که به او فکر کنی به آسمان بیاندیش زیرا درآن کسی هست که به تو میاندیشد...

ترسا 16 ساله از ارومیه هستم.ارزوی بهترین هارو براتون دارم.ممنون که به وبلاگ من سر زدین.
این وبلاگ مطالباش هرچی میتونه باشه چون قاطیه.امیدوارم خوشتون بیاد،هرسوالی هم درباره هرچی بپرسین درخدمتم،پاسخ گوی سوالات شما هستم.هرمطلبی هم امر کنید درخدمت شما قرار میدهم(مذهبی،علمی،سیاسی،اجتماعی،تخیلی،قصه،داستان،روابط عاشقانه،مشکلات).روانشناس و مشکل گشای خوبی هستم..خدا پشت و پناهتون ♥♥

بایگانی

♡♥ترسا(من)وجانگ گیون سوک♥♡

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ب.ظ

사랑

دوست دارم

I love you

Te amo

  • tersa imani

نظرات  (۳)

منم جانگ کیون سوک رو خیلی دوست دارم.اهنگاش خیلی خوبه.به همه فیلماشم تگاه کردم از جمله تو زیبایی،بچه من،پرتغال خونی و...
وای منم عاشق این بازیگرم.یکی هم لی مین هو رو خیلی دوست دارم.
پاسخ:
کی که عاشق لی مین هو و جانگ کیون سوک نیست آهنگاش حرف ندارن بازیگرا و مدل های خوبی هستن من عاشقشونم
فقط لی مین هو روعشقه بابا ولی بازم قشنگن لاااااااااایک
پاسخ:
لی مین هو حرف نداره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی