♥tersa home♥

اگرکسی را نداشتی که به او فکر کنی به آسمان بیاندیش زیرا درآن کسی هست که به تو میاندیشد...

♥tersa home♥

اگرکسی را نداشتی که به او فکر کنی به آسمان بیاندیش زیرا درآن کسی هست که به تو میاندیشد...

ترسا 16 ساله از ارومیه هستم.ارزوی بهترین هارو براتون دارم.ممنون که به وبلاگ من سر زدین.
این وبلاگ مطالباش هرچی میتونه باشه چون قاطیه.امیدوارم خوشتون بیاد،هرسوالی هم درباره هرچی بپرسین درخدمتم،پاسخ گوی سوالات شما هستم.هرمطلبی هم امر کنید درخدمت شما قرار میدهم(مذهبی،علمی،سیاسی،اجتماعی،تخیلی،قصه،داستان،روابط عاشقانه،مشکلات).روانشناس و مشکل گشای خوبی هستم..خدا پشت و پناهتون ♥♥

بایگانی

معجزه خنده☺☺

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

پیرمرد هر بار که می خواست اجرت پسرک واکسی کر و لال را بدهد، جمله ای را برای خنداندن او بر روی اسکناس می نوشت. این بار هم همین کار را کرد.

پسرک با اشتیاق پول را گرفت و جمله ای را که پیرمرد نوشته بود، خواند. روی اسکناس نوشته شده بود: وقتی خیلی پولدار شدی به پشت این اسکناس نگاه کن. پسر با تعجب و کنجکاوی اسکناس را برگرداند تا به پشت آن نگاه کند. پشت اسکناس نوشته شده بود: کلک، تو که هنوز پولدار نشدی!

پسرک خندید با صدای بلند؛ هرچند صدای خنده خود را نمی شنید..

  • tersa imani

نظرات  (۱)

😢😢😭😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی